viernes, 22 de enero de 2016

He tornat.

Com podeu veure el dia 8 de juny vaig fer la meva última entrada del curs i em despedia, ja que no tenia clar si retornaria en aquest espai o no, però aquí estic. Aquest blog ple d'informació històrica torna a fer la seva funció però hi ha un únic petit canvi i és que el dia d'avui ja estic cursant 2n de batxillerat, l'últim any de l'institut a un peu de la universitat. 
M'agradaria tornar a ficar tots els meus assoliments i fer del gran temari que estic assolint una pràctica per aconseguir facilitar aquest esforç. Tornaré a ficar tot el que aniré fent a classe i us donaré el meu punt de vista dels diferents aspectes. 
Això és tot el que volia dir per un bon principi de segona etapa d'aquest blog, ens tornarem a veure aviat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario